Σάββατο 15 Μαΐου 2010

ΤΟ ΛΙΓΟΣΤΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ


Πριν από λίγες μέρες κυκλοφόρησε η δεύτερη ποιητική μου συλλογή, Το λιγοστό του ήλιου, από τις εκδόσεις Γαβριηλίδης.Αφιερωμένο σ'αυτούς που έφυγαν και σ'αυτούς που ήρθαν. Λιγοστά λόγια για τον ήλιο που μας ταλανίζει και που είμαστε καταδικασμένοι να ψάχνουμε πάντα. Όμως ο ήλιος υπάρχει παντού, ακόμα και γι'αυτούς που ζουν στη σκιά του.

1338

Κι όμως ο Χρόνος συνεχίζεται -
Το λέω χαρούμενη σ` όσους πονάνε τώρα -
Θα ζήσουν -
Υπάρχει Ήλιος -
Δεν το πιστεύουν τώρα –

Έμιλυ Ντίκινσον

Θέλω να επικοινωνήσουμε με τέσσερα ποιήματά μου από αυτήν τη συλλογή.


Νάνοι

Το δάσος καλπάζει

Νάνοι

Γυρίζουν ταινία

Μικρού μήκους

Μέσα σε σπιρτόκουτο.




Φιλί

Σκουριά στα χείλια

Φιλί

Ναυάγιο σε βυθό.



Ο θάνατος της ορτανσίας

Η ορτανσία

Μαδά

Στα χέρια μου

Τον θάνατό της.



Το λιγοστό του ήλιου

Κραυγές και περιττώματα

Πάνω στα σκαλιά

Σκυλιά θρηνούν

Το λιγοστό του ήλιου.



Και λίγα λόγια για μένα...
Γεννήθηκα στην Αθήνα. Είμαι απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών (Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας), του τμήματος Γαλλικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου της Βουργουνδίας και της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης. Η πρώτη μου ποιητική συλλογή με τον τίτλο Μηλινόη κυκλοφόρησε το 2002 από τις εκδόσεις του κυπριακού περιοδικού Ακτή. Έχω συνεργαστεί με πολλά λογοτεχνικά περιοδικά. Ζω στην Αθήνα και εργάζομαι στο Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου